Reklamációk és visszaküldések

Reklamáció és a termékek visszaküldése az ügyfél által

Nekünk számít, hogy vevőink maximális elégedettek legyenek. Bár ritkán, de előfordul, hogy a Vevő nem elégedett a termékkel, vagy a termék nem felelt meg a megadott paramétereknek. Ezért készítettünk egy egyszerű módszert a termék reklamációjára vagy visszaküldésére.

 

A szokásos eljárás a következő:

Termékvisszaküldés (14 napon belül)

Kérjük, töltse ki ezt a reklamációs űrlapot. A vásárló visszaküldi az árut a központi raktár címére, a számla és az elállási dokumentum másolatával együtt, a vásárlónak meg kell adnia a bankszámlaszámot, ahová a pénzt vissza kell fizetni. A sikeres visszaküldés érdekében ajánljuk a postai feladást.

A központi raktár címe:

Fulfillment.cz - Naturzon,
Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 20, Czech Republic

 

Reklamáció

Kérjük, töltse ki ezt a reklamációs űrlapot. Ezekben az esetekben megpróbálunk a problémától függően egyéni megközelítést alkalmazni. Általában megpróbálunk elsősorban elintézni a termék javítását vagy cseréjét. Az ügyfél elküldi az árut arra a címre, ahová az árut küldeni kell. Ha a csere vagy javítás nem lehetséges, az ügyfél ismét elküldi az árut a központi raktár címére, majd a bankszámlájára visszatérítik a termék árát. A sikeres visszaküldés érdekében ajánljuk a postai feladást.

Központi raktár címe:

Fulfillment.cz - Naturzon,
Do Čertous 2634/7 Hala H1, logistický park P3, 19300, Praha 200, Czech Republic

 

*Mindkét esetben arra kérjük az ügyfeleket, hogy csatoljanak egy kísérőlevelet az azonosító adatokkal, a rendelésszámmal, a számlaszámmal vagy a számla másolatával, hogy azonosítani tudjuk a megrendelését.

 

Nyitvatartás: Hétfőtől péntekig (8:00-16:00)

 

A visszaküldéssel és visszatérítéssel kapcsolatos további információkért kérjük, tekintse meg általános szerződési feltételeinket.

Ha bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon hozzánk a info@deminas.hu  e-mail címen vagy a +36 305 223 260 számú telefonszámon.